Tein eilen Män kanssa ystäväkirjan. Se oli hulvattoman hauska juttu, josta kumpikaan ei ottanut selvää. MÄ olisi mielestäni vanilja tai kermajäätelö jonka päälle olisi ripoteltu paljonsuuresti suklaa rouhetta!
Män mielestä olisin mansikkajäätelö...
Tänään äiti vaihtoi olohuoneen järjestystä, olohuoneesta tuli suuremman oloinen, vaikka eräs kaunishieno taulu lähtikin pois... Äidiltä hajosi digiboxi mutta onneksi se korjaantui (äiti korjasi sen))
Kävin Jn kanssa kirppareilla ja löysin uudet housut ja sain paidan ilmaiseksi. Punaiset hiukset ovat mukavat vaikka hiusten laatu huononikin..
Jn kanssa käytiin myös puistossa kuvaamassa, se oli hauskaa..
Jiihin sattui (se könysi kiipeilytelineellä) ja vaikka se onkin ilkeää, minä nauroin!!
Aloitin lukemaan uuttahienoamukavanhauskaa kirjaa, pääsin jo monennellekymmenennelle (20) sivulle asti.
Näin luokanvalvojaa ja hänen tytärtään sekä paljon muita mukavia ihmisiä, joiden nimiä en jaksa luetella, koska ne eivät merkitse mitään. Olen miettinyt miettinyt miettinyt, miten viettäisin loppu lomani.. En ole vieläkään keksinyt ratkaisua.. ärsyttävän vaikeita kysymyksiä.
Lomallani olen tehnyt jo kaikkea mitä halusinkin. Olen nukkunut, käynyt rannalla ja nähnyt kavereita, mitä vielä pitäisi keksiä? pääni on aivan tyhjä!  en ole käynyt jäätelökioskilla, vaikka olisi pitänyt.